2011. augusztus 15., hétfő

GYMF nyári intenzív 1. nap

Fogok még írni a nyári programjainkról, de gondoltam számot adok arról, hogy ma megkezdődött a nyári intenzív gyermektanítói tanfolyam.
Jó kis csapat jött össze ismét. Nincsenek sokan, ma 12-n voltak, de holnap még fog valaki csatlakozni. Az ország sok részéről jöttek, mert az Úr a szívükre helyezte a gyerekek sorsát, és szeretnének tanulni, Ma a bemutatkozás és ismerkedős játék után tanulmányoztuk isten igéjét, hogy mit mond nekünk a gyermekek tanításáról. Megnéztük az igéket az ószövetségben és az újszövetségben is.
Azután beszéltünk az evangéliumról, annak hirdetéséről, majd pedig a szavaknélküli könyvről tanultunk. Nagyon jól telt a nap, kellemesen elfáradtam, miután egész nap álltam.
Remélem holnap újra ott lesz mindenki, és senkit sem riasztottam el.
Van egy jó bizonyságom. a bemutatkozásnál többen is elmondták, hogy az Úr folyamatosan szólt nekik, amikor kapták a leveleket a Palántától, a tanfolyammal kapcsolatban, de bátortalanok voltak. Viszont mikor már negyedik vagy ötödik alkalommal jött a feelhívás a jelentkezésre, akkor jelentkeztek. Én már sokszor azt gondoltam, hogy minek már annyiszor hirdetni, megint csatoljuk mindenhova, meg már újra küldjük, ejég lenne már. Aki már olvasta, az tud róla. De az Úr másképp gondolta (és Gyuri pásztor is), Ő tudta, hogy van olyan, akinek még újra kell szólni.
Igyekszem beszámolni a többi napról is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése