2011. szeptember 21., szerda

Családi nyaralás - Szilvásvárad

Családi nyaralás 2011.08.01.-08.04.
Az idén immár harmadszorra jöhettünk el Szilvásváradra. Igaz, a fiúkkal most először. Egy kedves kolléganőm anyósának van itt háza, egy gyönyörű kert közepén, ami szinte arborétum. Papust(apukámat) is lehoztuk, de ő már a háztól nem mozdul ki. Sokat gyengült ebben az évben. 3 évvel, sőt 2 évvel ezelőtt is még végigcsinálta velünk a Szalajka-völgyi kirándulást. Tegnap délelőtt esett az eső, nem volt túl az idő, de délutánra kisütött a nap, így a kilátóhoz kirándultunk. Ilyenkor mindig eltervezzük, hogy évközben is fogunk kirándulni, mert annyira gyönyörű a természet, olyan dolog gyönyörködni isten alkotásaiban. A fiúk Zsoltival felmentek a kilátó tetejére, és onnan is készítettek szép képeket. Ma csodálatos napsütésre ébredtünk, hajnali 10 órakor. Mire mindent elintéztünk délután lett és már el is indultunk a Szalajka völgybe. Az előző években mindig a kisvonattal jöttünk fel, de most tegnap felfedeztük, hogy van egy ilyen más szállító eszköz, ami olcsóbb is mint a kisvonat. Összeismerkedtünk a vezetőjével, miközben fagyizót kerestünk.(megengedte, hogy a fiúk beüljenek a kormányhoz és le lehetett őket fényképezni) Nyitott fagyizót ugyan nem találtunk, mivel már késő volt, de így jót beszélgettünk a bácsival, és így ma vele utaztunk fel egészen a Fátyol vízesésig. Azután a nagyréten letelepedtünk, falatoztunk eegy kis rágcsálnivalót, és a fiúk elindultak fel az Ősember barlangjába. Most telefonált Zsolti, hogy jobb hogy nem mentem, mert nagyon kemény a terep és még nincsenek a végén. Mellettük hatalmas szakadék, előttük hatalmas sár és dagonya, az előző napok esőzései miatt. Mondtam, hogy készítsen szép fotókat. Én pedig itt ülök a padon, élvezem a levegőt, a csendet, a gyönyörű kilátást, a hatalmas hegyeket, a patak csörgedezését. A másik feladat: gyűjteni az erőt, mert lefelé gyalog megyünk és mindent alaposan megnézünk, a pisztrángtanyát, a halastavakat, a vízeséseket. Majd ezekről is beszámolok.

Gyönyörű a kert, és természetesen a fiúk is!

Kirándultunk a Milleniumi kilátónál

...mindketten

Kirándulás a Szalajka-völgybe

Andriska fényképezte

lehet utazni a kisvonattal is

kacsák etetése

van egy kis vadaspark

"Csak ki ne dőljön!"

A fiúk "kicsit" elfáradtak

Lengőteke bajnokság papival

1. Nagyon hangulatos! :) És szépek vagytok!!!! Nem győzöm mondani, mennyire! :):) Millió puszi! :)