2010. október 26., kedd

Andriska füle

Már régen írtam, mert nem nagyon van időm, pedig két dologról is szeretnék majd beszámolni. OBM konferencia és Piroskáék menyegzője, de ezekre még várni kell. Viszont tegnap leírtam egy bizonyságot, ami egy evangélizációs meghívóra kerül majd rá. Gondoltam bemásolom ide is, mert csak miután leírtam akkor jöttem rá, hogy ez hatalmas csoda.
Szóval jöjjön a bizonyságtétel.


Andriska füle

A kisfiúkat a nagynéni nevelte, amikor Andrist el kellett vinni Ceglédre a kórházba, egy vizsgálatra. A megfelelő műszerrel vizsgálták a fülét, amikor az egyiknél a műszer alig lengett ki. A főorvos azt állapította meg, hogy a gyermek az egyik fülére szinte teljesen süket.
Ezután a nagynéni elvitte a templomba az evangelizációra a fiúkat.
Mikor hívták a betegeket imádságra, gondolta, hogy előre megy Andriskával, hogy imádkozzanak a füléért.
Roland letérdelt a kicsi fiú elé, és úgy imádkozott érte. Ezután arrébb ment és halkan mondott valamit. Andris hallotta és értette is amit Roland mondott.
Nyáron felkerültek hozzánk Budapestre a fiúk. Amikor elmentünk a gyermekorvoshoz bejelentkezni, mondtam a doktor néninek, hogy Andrisnak van valami gond a fülével.
Ő odahívta magához, súgott valamit az egyik fülébe, majd a másikba. A kisfiú pontosan visszamondott mindent, amit hallott. A doktor néni azt mondta, hogy nincs ennek a kisfiúnak semmi baj a fülével.
Ez Isten csodája, aki meggyógyította Andriska fülét.

1 megjegyzés:

  1. Ámen! És az is csoda, hogy most már egy család lehettek! Egy igazi, szép család!!!! :) Eszter.

    VálaszTörlés