2010. október 3., vasárnap

Danika 7. szülinapja

Szombaton este a gyüliben Panni megemlítette, hogy másnap lesz Dani szülinapi zsúrja, amire minket is szeretettel meghívnak, a fiúkkal együtt. Délelőttre kirándulást terveztek, és azután a party.
Mivel én Nagytarcsára mentem bábpróbára, így Zsoltira várt a feladat, hogy elvigye a fiúkat Budára, a Kecskeméti családhoz.
Bőven volt idejük, így a Szabadság-hídon gyalog mentek át. A fiúknak nagyon tetszett, figyelték a hajókat.
Én is időben el tudtam jönni Nagytarcsáról, így csatlakoztam a csapathoz. Kőrös Tibi volt a játékmester. Maga köré gyűjtötte a csipet-csapatot.
Volt sok finomság. A buli csúcspontja a torta volt. De mielőtt megkóstoltuk volna, imádkoztunk Daniért, megáldottuk őt.
Jókat beszélgettünk, jól éreztük magunkat.
Boldog szülinapot Dani! Az Úr sok áldása legyen rajtad!

Andris és Zoli a Szabadság-hídon


Szép kilátás, jó séta

A gyerekek felfedezték a gyerekszobát

Rakott karfiol

Gyuri éppen sms-váltásban

Nagyon szuper ez az autó kilövőpálya

Gusztusos sült csirkecombik

Ki találja ki, hogy mi van a kezemben?

Terített asztal

Gyuri is csipegetett

"Végre, megkaptam a várva-várt kávémat!"

Gyuri mind a tíz ujját megnyalta

"Más rágcsálnivaló nem maradt?"

Tényleg nagyon finom!

Manóm csak a mogyorót + a szotyit ropogtatta 
Jázon is talált magának játékot

Tibi izgalmas feladatokat adott a kicsiknek



Az ünnepelt

Az ünnepelt másképp

Egyesek régi képeket nézegettek...

 
János meg csak mosogatott hosszú ideig
Mások csak úgy gitározgattak a saját szórakoztatásukra

Érkezik a torta

Dani nagyon izgatott volt!


Áldások sokasága





Jázon és a francia krémes

Falatozzuk a tortát...

Gyuri és Ambrus 

3 jó barát


 Andris és a torta










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése