2010. október 26., kedd

Korcsolyák

A fiúk november közepétől korcsolyázni mennek az iskolából. Mivel nem volt korcsolyájuk, elgondolkodtunk a kölcsönzésen, de 4000 ft-ra mondták egy gyereknek a 12 alkalomra. Gondoltam, hogy ez egy kicsit drága, így el kezdtem keresni az interneten. Hamarosan találtam is olyat amit alkalmasnak tűnt. Mikor megláttam a fényképet, amit feltettek róla, láttam, hogy rá van írva, hogy Zoltán. Tudtam, hogy ez csak Zolikáé lehet. Licitáltam, és a miénk lett, Zolikáé lett...
Ezután kerestem tovább, mert Andrisnak is kell. Találtam egy nagyon aranyosat, zöld mintával, ami Andrisnak nagyon megtetszett. Elnevezte "pecsnisnek". Így hát újra licitáltam, és igen, ezt is megnyertük. Mikor mentünk érte, az apuka hozta le a kisfiával. Kiderült, hogy a kisfiút Andrisnak hívják. Ez olyan vicces volt, az Úr humora. Zoli kapta Zoltántól, Andriska kapta Andristól.
Szóval megvannak a korcsolyák, indulhat a korcsolyaszezon. Megjegyzem olcsóbban vettük mindkét korcsolyát, mint amennyit kölcsözésre mondtak. És ezek állíthatóak, így hosszabb ideig használhatják.
Így hát korcsolyára fel!

Andriska korcsolyája

Zolika korcsolyája

1 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon édes történet!!!! :) :) :) Korcsolya és hógolyó szezonra fel! :) Sok puszi az egész családnak: Eszter és Robi.

    VálaszTörlés